ساندویچ پانل کیش

ساندویچ پانل کیش

ساندویچ پانل کیش

ساندویچ پانل کیش

درباره بلاگ
ساندویچ پانل کیش

مجتمع صنعتی ماموت با بهره‌گیری از دانش و تجربه داخلی و تکنولوژی شرکت‌های معتبر خارجی، امکان تولید قابل رقابت با محصولات برتر جهانی براساس خواسته‌های مشتری را فراهم نموده که در این خصوص با برنامه‌ریزی به عمل آمده و تجهیز کارخانه‌های خود به ماشین‌آلات کسب تکنولوژی روز دنیا، یکی از برترین و مطرح‌ترین صنایع در کیفیت تولید و حجم صادرات در سطح خاورمیانه محسوب می‌شود.
فکس جهت ارسال درخواست :
3028 379 0283
تلفن فروش:
5016 275 0935
تیم نصاب:
7865 382 0912
کارشناس فنی :
02832222717

بایگانی
۱۱ دی ۹۶ ، ۱۱:۳۱

فروش ساندویچ پانل درکیش

فروش ساندویچ پانل درکیش

فروش ساندویچ پانل درکیش

ساندویچ پانل چیست ؟ به زبان ساده ساندویچ پانل (sandwich Panel) ترکیب هسته پلی یورتان( Poly urethane) بین دولایه ورق فلزی ,محصولی است که ساندویچ پانل نامیده میشود و رایج ترین نوع فلز مورد استفاده درحال حاضر ورق گالوانیزه رنگی  ورق الوزینگ والومینیوم پیش رنگ شده میباشد.

ساندویچ پانل یکرو ورق یکرو فویل

ساندویچ پانل یکرو ورق یکرو فویل یکی دیگر از انواع ساندویچ پانل های تولیدی میباشد که از یکروورق با پوشش فلز و از روی دیگر فویل آلومینیومی یا کاغذ استفاده میشود . این نوع ساندویچ پانل در مکان هایی مورد استفاده قرار می گیرد که پس از نصب ساندویچ پانل نیاز به سقف کاذب دارند و یا سالن های انبار و … مورد استفاده قرار میگیرد .

ساندویچ پانل سقفی

پانل سقفی از ضخامت ۴ الی ۲۰ سانتی‌متر با فوم تزریقی پلی یورتان سخت (دانسیته ۲±۴۰) تولیدمی‌شود.این پانل مقاوم در برابر رشد گیاهان و قارچها و دارای ضریب هدایت حرارتی پایین می‌باشد.عرض مفید پانل سقفی ۱/۰۸ متر می‌باشد..

ساندویچ پانل دیواری

ساندویچ پانل دیواری نوعی از مصالح ساختمانی که از دو لایه ورق که مابین آنها فوم تزریق شده است وجهت پوشش دیوار بکار می‌رود را ساندویچ پانل دیواری می‌نامند. پانل دیواری برای پوشش دیواره‌های فضاهای صنعتی،سردخانه‌ها، کانکس‌هاساختمان‌های پیش ساخته و.. به کار می‌رود. این پانل دارایعرض مفید ۱/۱۴ متر وگستره ضخامت از ۴ تا ۲۰ سانتی‌متر است.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی