ساندویچ پانل کیش

ساندویچ پانل کیش

ساندویچ پانل کیش

ساندویچ پانل کیش

درباره بلاگ
ساندویچ پانل کیش

مجتمع صنعتی ماموت با بهره‌گیری از دانش و تجربه داخلی و تکنولوژی شرکت‌های معتبر خارجی، امکان تولید قابل رقابت با محصولات برتر جهانی براساس خواسته‌های مشتری را فراهم نموده که در این خصوص با برنامه‌ریزی به عمل آمده و تجهیز کارخانه‌های خود به ماشین‌آلات کسب تکنولوژی روز دنیا، یکی از برترین و مطرح‌ترین صنایع در کیفیت تولید و حجم صادرات در سطح خاورمیانه محسوب می‌شود.
فکس جهت ارسال درخواست :
3028 379 0283
تلفن فروش:
5016 275 0935
تیم نصاب:
7865 382 0912
کارشناس فنی :
02832222717

بایگانی
۱۱ دی ۹۶ ، ۱۲:۳۳

قیمت ساندویچ پانل درکیش

قیمت ساندویچ پانل درکیش

قیمت ساندویچ پانل درکیش

ساندویچ پانل ها  را می توان ساختاری از سه لایه تعریف کرد ، هسته ای با چگالی پایین که ما بین دو لایه پوسته نسبتاً نازک قرار گرفته است . تنظیم این ساندویچ پانل (اجازه دستیابی به عملکرد مکانیکی عالی را در کمترین وزن می دهد .سفتی و سختی بسیار بالای ساندویچ پانل ها (در سایه ی تعامل اجزاء ساندویچ پانل ها  تحت بار خمشی به کار گرفته شده در پانل بدست می آید ، هسته فشاربارهای برشی را متحمل می شود و فاصله بین پوسته ها که تحت فشارهای درونی یک پوسته درتنش و از سوی دیگر فشرده سازی را ایجاد می کند . عایق بین دو لایه پوسته که همان هسته ی هستند نرمی و انعطاف پذیری خاصی دارد و می تواند از جنس مواد مانند پلی یورتان ، پلی استایرن، پشم سنگ و پشم شیشه نیز باشد ،  ساندویچ پانل یا ساندویچ پنل به پنل کمپوزیت آلومینیوم نیزمعروف است.

انواع ساندویچ پانل

1 - ساندویچ پانل پلی اورتان

در ساندویچ پانل پلی اورتان برای عایق بندی از فوم پلی یورتان استفاده میشود .که در دو نوع تولید میشود .نوع اول ان PIR   نامیده میشود .که از ترکیب پلی یول و ایزو سیانورات تولید میشود . نوع دوم  PUR نام داردکه از ترکیب پلی یول وایزو سیانات تولید میشود . ودر هردو روش برای تسریع در ترکیب حضور کاتالیزور الزامی است . برای تنظیم دانسیته فوم نیز از گاز  B141 استفاده میشود .تفاوت این دونوع در ضد حریق بودن ساندویچ پانل PIR است .عایق حرارتی وبرودتی ,عایق صوت ,مقاوم در برابر رطوبت ووزن سبک از مشخصات این نوع ساندویچ پانل میباشد.

2-ساندویچ پانل پلی استایرن

برای عایق بندی این نوع ساندویچ پانل از فوم پلی استایرن یا همان یونولیت استفاده می‌گردد. از لحاظ عایق حرارتی و صوتی در درجه پایین‌تری از پلی یورتان قرار می‌گیرد، اما نسبت به آن سبک‌تر است و قیمت مناسب تری هم دارد.

3- ساندویچ پانل پشم سنگ

عایق این نوع پانل‌ها الیاف پشم سنگ است که ضد حریق بودن مهمترین ویژگی این نوع ساندویچ پانل است.لازم به توضیح است که درجه ضد حریق بودن این نوع، از ساندویچ پانل پلی یورتان PIR هم بالاتر می‌باشد.

نظرات  (۱)

۝۝۝۝♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥۝۝۝۝

۝۝۝۝♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥۝۝۝۝

 

هم میهن ارجمند! درود فراوان!

 با هدف توانمند سازی فرهنگ ملی و پاسداری از یکپارچگی ایران کهن

"وب بر شاخسار سخن "

هر ماه دو یادداشت ملی میهنی را به هموطنان عزیز پیشکش می کند.

خواهشمنداست ضمن مطالعه، آن را به ده نفر از هم میهنان ارسال نمایید.

 

آدرس ها:

 

http://payam-ghanoun.ir/

http://payam-chanoun.blogfa.com/

 

[گل]

 

۝۝۝۝♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥۝۝۝۝

۝۝۝۝♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥۝۝۝۝

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی