ساندویچ پانل کیش

ساندویچ پانل کیش

ساندویچ پانل کیش

ساندویچ پانل کیش

درباره بلاگ
ساندویچ پانل کیش

مجتمع صنعتی ماموت با بهره‌گیری از دانش و تجربه داخلی و تکنولوژی شرکت‌های معتبر خارجی، امکان تولید قابل رقابت با محصولات برتر جهانی براساس خواسته‌های مشتری را فراهم نموده که در این خصوص با برنامه‌ریزی به عمل آمده و تجهیز کارخانه‌های خود به ماشین‌آلات کسب تکنولوژی روز دنیا، یکی از برترین و مطرح‌ترین صنایع در کیفیت تولید و حجم صادرات در سطح خاورمیانه محسوب می‌شود.
فکس جهت ارسال درخواست :
3028 379 0283
تلفن فروش:
5016 275 0935
تیم نصاب:
7865 382 0912
کارشناس فنی :
02832222717

بایگانی
۱۱ دی ۹۶ ، ۱۳:۱۰

ورق گالوانیزه

ورق گالوانیزه

ورق گالوانیزه

خوردگی یا زنگ زدن آهن فقط در حضور اکسیژن و آب صورت می‌گیرد. در جایی بر سطح جسم آهنی، اکسایش آهن انجام می‌شود و آند را تشکیل می‌دهد و در جایی دیگر سطح آن جسم که (O2(g و  h2Oوجود دارد، کاهش انجام می‌شود و کاتد را تشکیل می‌دهد و در نتیجه این عمل، ایجاد یک سلول ولتایی یا پیل ولتایی یا الکتروشیمیایی بسیار کوچک است. الکترونهای تولید شده در ناحیه آندی در میان آهن بسوی ناحیه کاتدی حرکت می‌کند.

نوع رنگی ورق های گالوانیزه ماموت :

ورق گالوانیزه رنگی یا پیش رنگ نوعی ورق فلزی است که با پوشش رنگ الکترواستاتیک پوشانده شده است. ورق گالوانیزه رنگی در حدود ۱۵ تنوع رنگی و از ضخامت ۰/۱۸ میلی متر تا ۰/۷ میلی متر تولید می شود. ورق گالوانیزه رنگی کاربردهای متعددی دارد که پوشش سقف و شیروانی و ویلا و سوله از پرکاربرد ترین های آن است.

رنگی :کرکره رنگی

رنگی شیروانی :ورق رنگی

ورق سفال :طرح سفال رنگی

ورق گالوانیزه رنگی

ورق های گالوانیزه ماموت  رنگی نوعی خاص از ورق با پایه گالوانیزه است که قسمت روی ورق در دو مرحله به ضخامت ۲۰ الی ۲۵ میکرون و قسمت پشت ورق در یک مرحله به ضخامت ۷الی ۱۵ میکرون پوشش رنگ به صورت کوره ای گرفته که این پوشش ضمن زیبایی خاص باعث می شود مقاومت ورق در مقابل خوردگی ، زنگ زدگی و پوسیدگی بسیار بالا برود.

نظرات  (۲)

 

در کل، ورق گالوانیزه یکی از محصولات فولادی پوشش‌داری است که به‌دلیل ویژگی‌های فیزیکی و شیمیایی برتر، در بسیاری از صنایع مورد استفاده قرار می‌گیرد. این ورق، علاوه بر مقاومت در برابر خوردگی و زنگ‌زدگی، مقاومت بالایی در برابر شرایط جوی و شرایط سخت محیطی نیز دارد.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی