ساندویچ پانل کیش

ساندویچ پانل کیش

ساندویچ پانل کیش

ساندویچ پانل کیش

درباره بلاگ
ساندویچ پانل کیش

مجتمع صنعتی ماموت با بهره‌گیری از دانش و تجربه داخلی و تکنولوژی شرکت‌های معتبر خارجی، امکان تولید قابل رقابت با محصولات برتر جهانی براساس خواسته‌های مشتری را فراهم نموده که در این خصوص با برنامه‌ریزی به عمل آمده و تجهیز کارخانه‌های خود به ماشین‌آلات کسب تکنولوژی روز دنیا، یکی از برترین و مطرح‌ترین صنایع در کیفیت تولید و حجم صادرات در سطح خاورمیانه محسوب می‌شود.
فکس جهت ارسال درخواست :
3028 379 0283
تلفن فروش:
5016 275 0935
تیم نصاب:
7865 382 0912
کارشناس فنی :
02832222717

بایگانی

دستمزد نصب ساندویچ پانل کیش

شرکت ماموت پانل   مجموعه ای فعال در زمینه مشاوره، طراحی، تولید و اجرای انواع ساندویچ پانل های سقفی و دیواری و سردخانه ای می باشد که با بهره مندی از مهندسین، مشاوران، طراحان و با پشتوانه نیروهای فنی و متخصص شروع به کار نموده و برای تمامی پروژه ها علاوه بر کنترل دقیق و پیشرفته مراکز علمی و تحقیقاتی به دقت و تطابق ویژگی های مصالح بکار رفته با استانداردهای ملی و بین المللی می پردازد و همواره از پیشتازان ارائه طرح های نو در زمینه نصب و اجرای انواع پوشش های سوله و سازه صنعتی ,عمرانی,ورزشی,مسکونی,اداری,اموزشی,هواساز ها,پست های برق,دامداری های مدرن  می باشد.

قیمت ساندویچ پانل

قیمت ساندویچ پانل بر اساس نوع و ضخامت و مشخصات فنی آن مشخص می گردد . به عنوان مثال قیمت ساندویچ پانل سقفی با ضخامت 0.5 میلیمتر و فوم پلی یورتان با دانسیته 40 کیلوگرم بر متر مکعب و قیمت ساندویچ پانل دیواری با ضخامت 0.5 میلیمتر و فوم پلی یورتان با دانسیته 40 کیلوگرم در مترمکعب متفاوت است .قیمت ساندویچ پانل ماموت طبق تعرفه های مشخص شده از سوی شرکت ماموت مشخص شده است . می توانید با استفاده از فرم روبرو و تکمیل آن پیش فاکتور فروش ساندویچ پانل را دریافت نمایید.

ورق آلوزینک

آلوزینک فلز گالوانیزه نورد شده با ترکیب آلیاژی از آلومینیوم و روی و سیلیکون با نسبت هایی ترکیب میشود که به دلیل دارا بودن شرایط محیطی با اسیدیته بالا و فضاهای متراکم در ساندویچ پانل استفاده میشود .

فوم پلی یورتان

پلی یورتان از ترکیب چند ماده شیمایی اعم از پلی یول و ایزوسیونات بعمل می آید و یک عایق بسیار مناسب شناخته و بعنوان عایق صوت و عایق حرارت استفاده می شود و امروزه کاربرد بسیار زیادی در صنعت و ساخت ساندویچ پانل

ارتباط با ما

  ۷۸۶۵  ۳۸۲  ۰۹۱۲

    ۳۰۲۸  ۳۷۹  ۰۲۸۳

   ۲۷۱۷  ۲۲۲  ۰۲۸۳

     ۱۲۲۶  ۲۲۳   ۰۲۸۳

info@sandwichpanel-company.com

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی